2 DAGAR

Idag har jag fixat och donat inför festen på fredag heeeeeeeeeela dagen nästan. Lokal letning, handlande, musiknedladdande, skivbrännande, frågesporstfixande, aktivitetsfixande, inbjudande osvosv. Nu är jag helt slut, men jag är fortfarande inte klar. Lite finslipning på trekampen, sen ska jag sova. Imorgon blir det lektion mellan 08:30-10:30, sen hem till pappa och städa, möblera om och fixa inför fredag, sen tyska 16:00-16:45, sen ytterligare handling av sakerna jag inte hann med idag, sen tårtbak, hårtvätt osv osv. Det är väl ett under om jag ens orkar kliva upp på fredag. Jag har säkert lyckas glömma något dessutom, så kommer hela festen blir jättedålig bara för det. ELLER, så tänker jag lite positivt för en gångs skull. DET KOMMER BLI JÄTTEKUL. just det.

Jag har förresten redan fått min första present, en klocka av min käre far. Den är jättefin tycker jag. Tack pappa:)

Imorgon åker Lisa och Erika till skogs och lämnar mig åt mitt öde, och på fredag åker hanna oxå. Anyway, ni får väl ha det så roligt, men vi kommer ha roligare:P Ni kan få ett låttips med er (speciellt Erika, som ska åka bil i hundra timmar). Here it goes; Takida - Curly Sue. Ännu en låt från ett medelbra band, men den här är faktiskt riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Erika

Thank you, dear :) Får se om jag hinner få in den på min kära mp3.. Anyway, ha ett bra kalas, det kommer förmodligen bli väldigt roligt - även om det hade varit roligare om jag var med :)

2008-03-20 @ 07:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback