Midsommar

Igår var det midsommarafton, och dagen började väl lite traditionellt med midsommarlunch med familijen, för att sedan avslutas med en riktig bullerbymidsommar i Aspeboda. Vi åt mat, tårta, reste midsommarstång, band kransar, plockade blommor, dansade runt midsommarstången osv osv. Innan vi gick och la oss plockade vi dessutom sju sorters blommor och hoppade över sju staket så att vi skulle få drömma om våra framtida livskamrater. Så nu vet jag alltså vem jag kommer att gifta mig med när jag blir stor, om man ska tro Astrid Lindgren alltså. Synd att det inte var Lasse Lindh jag drömde om.

Idag har jag inte gjort något speciellt, målat lite på huset och tagit en promenad, och nu sitter jag här. Skönt med en lugn kväll egentligen. Om man inte blev så jävla intrasslad i sina egna tankar.

Nästa vecka är det i alla fall peace and love. Kommer bli bästa på länge. Jag tänker stå längst fram på Lasse Lindh, Timo Räisänen och Håkan Hellström. Sen är jag nog nästan nöjd.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du MÅSTE se WASP!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback