Visible Karma

Personligen tycker jag att det är väldigt barnsligt och pinsamt att hålla på att skriva personliga saker och föra diskussioner över internetsidor med allmän tillgång, men om det är den nivån vi spelar på, så fine with me. Jag har ingenting att dölja.

Du påstår att jag krånglar till allting. Jag förstår verkligen inte varför, jag har hela tiden varit tydlig med att jag inte vill ha något annat än ett vänskapsförhållande med dig. Du däremot, har öppet sagt till mig att du vill ha mer än så. När du sedan frågar mig om jag vill sova hos dig tyckte inte jag att det var en speciellt bra ide, eftersom jag skulle få väldigt dåligt samvete om det hände någonting som jag inte vill eller kan stå för i efterhand. Jag vill inte ge dig falska förhoppningar och sedan såra dig. Det är synd att du inte bara kunde ta ett nej för ett nej utan att göra en stor grej av det, då kanske vi hade kunnat fortsätta umgås som kompisar, men efter vad du har sagt och gjort så tror jag inte att det kommer att vara möjligt. Du fick mig att känna mig så otroligt billig och som om det var fel av mig att säga nej, som om det var din rättighet att ha mig. Jag vet att du kommer att vända det här mot mig precis som du vänder allt annat för att sätta dig själv i bättre dager, men jag orkar verkligen inte bry mig längre. Du och dina vänner får tycka vad ni vill om mig, för jag vet, och jag vet att du egentligen vet, hur det här gick till och vad det handlar om. Men jag trodde inte det om dig.


Jag är så jävla trött på dethär nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback