Don't stop the music

Idag har jag jobbat, som vanligt. Efter jobbet promenerade jag hem till pappa och solade lite, sen gick jag och mamma ner på stan och shoppade. Jag köpte tre nya sommarklänningar som jag behöver till Greklandsresan eftersom jag har bestämt mig för att jag inte kommer att orka tvätta när vi är där nere. När vi kollat klart i affärerna gick vi på Tzatziki och åt middag, grillspett med klyftpotatis. Det var jättegott men nu är jag så mätt att jag nästan dör. När vi ätit klart gick vi och köpte glass och begav oss hemmåt. En mycket trevlig eftermiddag på yu man hand med min mor, det är något som borde göras oftare! <3

Läste precis att min detoxdiet inte alls är speciellt bra, man kan tydligen gå upp i vikt när man avslutat den, och det vill vi ju verkligen inte göra. Jag funderar på att förkasta den och prova nått annat istället. Men vad? Det är bara 4 veckor kvar till Grekland och jag måste faktiskt tappa några kilon innan bikinin sitter som den ska. Sådetså.

I lördags var jag och Elin ute och gjorde stan osäker. Det var länge sen man såg skymten av henne faktiskt, men vi hade en toppenkväll som vi måste göra om snart igen. Vi började hemma hos mig och hade lite "förfest", sen begav vi oss till Rådhusgården där vi satt en stund, men det var ínte riktigt vår åldersgrupp där, så vi gick vidare och hamnade tillslut på Etage. Där inne var det riktigt kul faktiskt, fast hela kalaset blev lite dyrt tillslut. Tur att det är löning snart. Jag kom, efter många om och men, hem tunr halv fyra tror jag så söndagen spenderades mest i ryggläge. Men nu är det jobb som gäller hela veckan så tar vi nya tag nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback