Sprucken läpp

Idag spräckte Sofie min läpp på träningen. Det var inte speciellt skönt. Jag antar att hon skulle lyfta klubban över mitt huvud, men hon träffade mig rakt över munnen, det blödde rätt rejält kan jag lova. Nu ser jag ut ungefär som Olinda från paradise hotel, om ni kommer ihåg henne. I alla fall på ena sidan. Var upp på akuten, men de syr tydligen inte inne i munnen, så jag fick åka hem igen med smärtstillande och så får jag väl ringa tandläkarn imorrn och åka och kolla tänderna. N I C E. Mycket ska man vará med om innan man dör.

Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag.

HEJS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy, det är ju det jag säger! Innebandy är farligt!
Inget man ska hålla på med!

2008-02-19 @ 08:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback