Knockout

Jag borde aldrig mer skriva någonting. Jag kan tydligen varken skriva noveller eller dikter, och sen finns det väl inte så mycket kvar att välja på? Liselotte tycker att mina beskrivningar är stereotypa och tråkiga, och "...det är inte bara jag som tycker att det är dåligt." Hepp, okej. och jag var dum nog och tro att jag var ganska bra på detdär.

Jag känner för att gömma mig på mitt rum och aldrig mer komma ut.

Egentligen tycker jag att man ska vara försiktig när man ger kritik på saker som är så personliga som skönlitterära texter. Eller så är jag bara bitter efter dagens respons. Något positivt måste man väl ändå kunna säga, och vem kan egentligen bestämma vad som är bra och dåligt? Så kan man ju välja sina ord också, så att det inte behöver kännas som ett slag i ansiktet. Fast jag har väl aldrig varit en stjärna på att inte ta kritik personligt, så jag överreagerar antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback