I'm sick of trying so hard

 Min blogg får ryck ibland och publicerar inte mina inlägg. Nu har jag onisp att skriva ett helt nytt, men jag har inget bättre för mig. Jag borde plugga, men det är så jävla tråkigt. Ingeting är egentligen kul. Ät mig.

Var på Aqua Nova idag med Zeynep och Lisa. Ganska kul stundvis, men nu har jag blåmärken överallt typ.

Gud vad arg jag blev nu. Jag ska sluta prata i telefon. Men det kommer ju aldrig att gå, för jag vet ju att det blir jag som måste ringa tillslut. 

So here's the truth:
You were right all along,
They were never my friends,
And I was living a lie,
But I won't fall for it next time

Somtimes it's hard to know whats real when you're not
'Cause you know I change myself to impress whoever happens to be next to me
But I'm sick of trying so hard.

Waste all your time with me
I know I'm a mess right now
Don't give up, believe...
I'd wait it out for you.

På fredag åker jag och hälsar på Gustaf. Det kommer i alla fall att bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback