Förhoppningar och regnbågar

Mina skor som jag köpte för 500 kronor på Wedins i höstas har gått sönder igen, för typ hundrade gången i ordningen. Nu är jag matt på dem, jag måste bara ta mod till mig och gå ner och lämna tillbaka dem. Jag borde kräva pengar tillbaka för alla omklackningar jag har fått göra dessutom. 240 kronor. Synd att tanterna på Wedins är så himla bittra. Synd också att konsumentombudsmannen (kvinnan) inte vill svara på mitt mejl.

Träning med div. 1 idag, riktigt kul faktiskt. De var mycket trevligare än det vanliga laget.

I helgen har jag varit produktiv, tre dömningar blev det och totalt 700 kronor som spenderas på Stockholmsresa med Lisa, Hanna och nån Elin på torsdag. Hoppas jag hittar en fin klänning som jag kan ha på mig på lördag när jag ska på middag med Rickards släkt och fira hans far som fyller 60.

Det hanns även med en match i helgen, borta mot Krylbo och vinst med 3-1. Deras lag bestod av medelålders tanter, en var tillochmed äldre än min pappa, men de var grymt kaxiga. En försökte döda mig med sin klubba, men hon var inte tillräckligt snabb. Lite kul var det faktiskt att höra dem ropa på varandra.. "MAGGAN" och "MONAAAA" hör man inte ofta på en innebandyplan theese days. Påminner lite om "AAANNE" (märk väl betoningen på E) faktiskt. Men det är en annan historia. Nu kom jag att tänka på Lennarth. Jag borde gå och lägga mig. (Inte för att tänka på Lennarth, utan för att sova)

Anyway, imorgon blir det Aqua Nova med Ricki, och på onsdag klippning och vaccination, kanske tennis också:D
Jag är pepp på att åka skridskor, men det finns ingen is, bara för att jag för en gångs skull ville åka.

Nej, nu blire nått annat ett tag. HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback