But I know this one, she's scared, just so afraid to loose

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Mest känner jag mig bara utnyttjad, lurad och sårad. Jag vet inte om jag kan fortsätta såhär, eller om det helt enkelt är dags att ge upp. Insatsen har blivit för hög, jag vill inte förlora mer. Jag orkar inte bli ledsen och besviken hela tiden. Jag vill kunna lita på dig igen.

Jag blir illamående av att tänka på er två. Jag skulle vilja kunna slå in lite av min smärta i er, så att ni förstår vad ni har gjort. Hur mycket kan man hata någon man aldrig träffat? 


Baby
you makin' that mistake again, oh why
Don't you understand
that everytime you do you make me cry

I see those tears and it hurts so much
each time you say you're sorry

cause no more words or regretful touch
could change the way I'm feeling

you're doing me wrong
again and again
you say that you will
but you won't

I stayed up late every lonely night
waiting for you to call me
I used to think if I gave you time
oh baby, you find a way to make it right

don't explain and don't ask me why
oh baby, please stop crying
we've been through this one too many times
so baby, don't you put me there again

Kommentarer
Postat av: Erika

Man kan hata nån man aldrig har träffat väldigt mycket. Men du får inte låta det ta över, även om det är svårt!

2008-02-06 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback