tråktråktråk

Idag är en sjukt tråkig dag. Inte ens DHW att glo på. Jag har i alla fall köpt en till julklapp idag, känns bra. Nu är det bara typ en miljard kvar.

Idag fick jag betyg på mitt tal i Svenska C, ni vet, föräldramötesgrejen, och det blev MVG! Sjukt glad blev jag faktiskt, känns värt att fortsätta med kursen nu faktsikt. Fick dessutom MVG- på Engelska C seminariet, skönt! Jag ignorerar detdär lilla minuset där, för vet ni, det spelar ingen roll. Jag trodde att det skulle bli jättesvårt att skrapa ihop till ens VG i C-kurserna, men det verkar ju kunna gå vägen dethär.

Men jag tar nog jullov från pluggandet nu. Känner mig oinspad. Däremot känner jag mig jätteinspad på att klä på mig täckbyxor och skidvantar och åka madrass i Åsbobacken. Funderar på om jag ska dra med mig lite folk dit på lördagkväll, eller om jag ska tvinga med la familia på måndag?! Kanske både och.

Ni får en låt idag, snällt va? Adrian Modiggård - Julie Brown
http://www.myspace.com/adrianmodiggard (all cred till Nisse)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback