Greeeeek

Igår var en aktiv dag, den började med uppstigning halv sju och skjutsning av familjen in till stan. De skulle åka till Karlstad och hjälpa Jessica och Mattias att flytta. Själv skulle jag stanna hemma och se efter katterna. När familjen pkt begav oss jag och Lisa till Borlänge för lite shopping. Jag var ute efter nya skor och solglasögon, men kom hem med en drös nya accessoarer istället. Så kan det gå.

Kvällen innebar grekisk middag med Lisa och Elin, och sedan en tur till Etage med Elin och Gustaf. Det var en trevlig kväll, men jag var väldigt trött efter att ha gått upp så tidigt.


Vi åt kladdkaka och grädde till efterrätt.


Idag händer det inte mycket alls, och det är skönt. Jag ska nog bara sitta här i mina flanellpyjamasbyxor och vänta på att de andra kommer hem. Kanske lägga mig och läsa en bok eller slötitta lite på TV. Jag har inte ens orkat laga frukost. Lite sent nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback