Greece

I övermorgon åker vi till Grekland. Det är nästan läskigt nära nu. Men det blir nog bra.

Igår försökte jag packa min ryggsäck, det gick sådär. Jag får nog inte med mig alla kläder jag vill ha, men det löser sig nog ändå. De har väl förhoppningsvis tvättmedel i Grekland också.

Anyway, nu ska jag snart pallra mig iväg till skolan för att fika och leka lekar i kålgårn, och sen ha möte med Björn för att kolla av så att vi har gjort allt vi behöver innan vi åker. Efter det blir det fika på stan och sen ett nytt försök med packningen. Imorgon går vi på stan och växlar pengar och införskaffar det sista inför resan, så vi får se om det blir någon mer uppdatering här innan vi åker. Om inte så ska jag försöka uppdatera när jag har möjlighet därnere, annars kan ni följa vår resa på
www.resdagboken.se och där heter vi JosefinochMy och resan heter Öluff-08. Där uppdaterar vi med text och bilder så fort vi får tillgång till en dator.

Så, om vi inte hörs innan dess - tillbaka 7:e september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback