Valborg

Idag har jag varit på antsällningsintervju på Anderssons. Det gick bra, jag fick fem veckors sommarjobb där i sommar! Blir nog jättebra.

Igår ringde det någon från Svenska Domarförbundet till mig dessutom, han sa att jag och Julie blivit nominerade till att delta i en nationell damdomarsatsning nästa säsong! Vi blev bjudna till Stockholm på utbildning och så skulle de tydligen "hålla ett öga" på oss och hjälpa oss att utvecklas fattade jag det som. Kommer nog bli jättekul:)

Idag är det valborg dessutom, men det blir nog lugnt ikväll tror jag. Middag hos Erika och eventuellt ett besök hemma hos Bubba på inflyttningsfest. Imorgon drar VLC igång med dömningar från klockan åtta, så det är nog bra om man är pigg då.

Nu ska jag plugga lite utvecklingspsykologi i väntan på luuunch.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback