Timo + maskerad

Igår var det alltså Timo Räisänen på Arenan, som Elin hade bjudit med mig på. Det var riktigt roligt, trots lång väntan och många nya, okända låtar. Efter Timo skulle jag, Hann och Erika hem till Veronica på 18-års fest, men när vi kom dit vid halv tolv så hade det redan spårat ur, så vi bestämde oss för att ta en sväng ut till Hosjö och maskeraden i pumpen. Ganska lam fest, men kul med så många seriösa utklädningar. Sen bar det av in till stan igen, på "efterfest". Mina kära vänner bailed on me när vi väl kommit ner på stan, och inga fler bussar till hosjö fanns att tillgå. Det hela slutade i alla fall bra, vi gick hem till Viktor och sen blev det taxi hem vid halv fem snåret sådär.

Idag är jag sjuk igen, genomförkyld, feber och ont i halsen. Sov 4 timmar inatt innan det var dags att kliva upp och åka iväg till Sågmyra med mamma, Jessica och Malin. Köpte mig i alla fall ett par nya skor to go with min vita coctailklänning.

Jag har i alla fall världens sötaste bus hemma hos mig.

image3


Kommentarer
Postat av: bajs

hhahaaha söta

2008-04-05 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback