One Tree Hill

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, pluggat mormoner och kollat på Bowling for Columbine, eller snarare sovit till Bowling for Columbine. Inte för att den var dålig, utan för att jag sov typ 0,0 timmar inatt. Ingen större skada skedd, filmen tog ändå bara upp det negativa med vapen i USA, och jag ska tydligen vara för vapen i debatten på fredag. Kommer nog bli svårt, men förhoppningsvis lyckas jag imponera på Helena med min fake-amerikanska som jag har försökt lära in. Jag låter mest som en wannabe, men hon kanske går på det.

Resten av kvällen har gått åt till att försöka komma ikapp Erika med de senaste One Tree Hill avsnitten, och shit vad bra de var. Jag började nästan gråta typ 14 gånger. Jag blir lite avundsjuk på deras liv faktiskt. I alla fall de bra delarna.

Fast å andra sidan har jag en hel del bra grejer i mitt liv också, mina vänner till exempel. You rock<3

Nån som vill gå på Florence Valentin med mig på torsdag kanske?:)

nej, nu måste jag sova. Halkbana imorrn 8:30, håll tummarna för att jag inte råkar döda någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback