2 more to go!

Igår firade jag och Rickard 10 månader<3 Vi lagade kebabrullar och tårta och myste framför en hyrfilm. "Pans labyrint" hette den, och den var helt klart sevärd. Lite halvjobbigt slut, men spännande i hela 112 minuter. Jag fick också en jättefin dikt av Rickard<3 Om 60 dagar firar vi 1 år, wiiihoo^^

I helgen är det Jolly cup, jag ska spela, döma och sitta i seket. Det kommer inte bli många minuters vila altså:/ Minst 5 matcher ska spelas, 16 ska dömas och ca 4 timmar i seket ska göras. niiice. Hoppas mamma kan ta seket istället för mig, annars blir det nog svårt att hinna.

Idag måste jag bestäma mig för vilka bågar jag vill ha, och jag har verkligen ingen aning. Det finns så många att välja på. Fast det blir nog skönt när de är klara iaf, så jag slipper ha ont i huvudet. Även fast jag kommer se ut som en tönt.

Fall out boy blev bästa band på MTV-galan btw. good shit.

Ifall det finns någon som är sådär superbra på andragradsekvationer så skulle den gärna kunna få hjälpa mig, tack. Vems lysande idé var det att vi skulle göra klart hela matte B kursen på en period? Imorrn är det redovisning på språksociologiarbetet också. önska mig lycka till, det kan behövas.

Nu blir det lite plugg, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback