Black Sheep Boy

Idag har jag varit väldigt produktiv, gick upp halv nio och åt frukost, satt vid datorn en stund och gav mig sedan ut på en löprunda vid halv elva. Efter det har jag städat rummet, pluggat och ätit lunch, och just nu sitter jag i skolan och pluggar tyska och svenska. Observera att jag egentligen är "ledig" idag. Om man någonsin är det på Falu Fri. Jag har kört fast i matten igen, efter typ tre tal på det nya kapitlet. Om det finns någon som är väldigt insatt i funktioner & linjära modeller så kan den gärna få ge mig privatlektioner.

Nästa vecka är det höstlov, otroligt skönt, även om det ligger något i det som Rickard säger; Det blir ju ingen större skillnad för er. Just nu har jag iallafall inte mycket planerat, plugg och träning lär det väl bli en del av i alla fall. Kanske till Elin på Halloweenkalas på fredan, we'll see. I så fall ska jag i varje fall klä ut mig som Peyton gör i OTH, sådetså.

Nu ska jag fortsätta plugga, och ikväll ska jag & Rickard ut och rida med Jenny och Princess:)

Bäst just nu; Okkervil River - Black Sheep Boy. Alla som läser dethär borde lyssna på den.

Kommentarer
Postat av: erikaaa

men sluta vara så duktig och göra massa saker. jag gör aldrig nåt=(
skicka låten till mig, vaaaa?

2007-10-23 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback