Grattis Daniel!

Idag fyller Daniël 18, GRATTIS önskar bloggen. Jag måste erkänna att jag är liiite avundsjuk på honom. lite bara. Han har fått massa fina presenter dessutom. Jag vill oxå fylla år:(

Hela dagen har gått åt till att fixa inför Jessicas student imorgon. Ballonger, serpentiner, björkar, pynta, handla, städa, fixa. Nu ska det väl vara klart iaf, lär bara fixa naglarna först:D

Idag blev det oxå klart att jag får jobba i sommar, fan va skönt. Inte att jobba kanske, men att få lön:D

Alltså, imorse vaknade jag 05:25. vad är det för jävla tid liksom? Jag kan inte sova längre, jag bara drömmer mardrömmar hela tiden. Inatt var det massa talibaner som jagade mig med maskingevär. Typ alla som jag kände var med på ett eller annat sätt. När jag vaknade var jag heeelt säker på att det låg en såndär jävel under min säng och bara väntade på att spetsa mig. Jag blir så matt.

nej, nu lär jag göra lite nytta.
hejs

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack:D

Postat av: erika

alltså, josefin, du måste sluta drömma såntdär :(

2007-06-09 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback