Will you be there?

Nu har jag äntligen jobbat klart för i sommar. Nu blir det bad, sol och mys resten av lovet. Jag har fet oinsp på höst alltså. kan det inte bara fortsätta vara sommar? Jag känner redan nu att det kommer bli sjukt jobbigt att hinna med allt i höst, med innebandyn, dömningar(går vi upp i år kanske?), skola osv. Man vill ju gärna ha tid att umgås med dem man tycker om oxå:( Allt blir så mycket seriösare hela tiden, det går inte att smita undan på nått sätt, då hamnar man efter. Det var asjobbigt redan i slutet på förra terminen, hur ska det bli nu liksom? Nej, jag får nog lära mig att prioritera.

Rickard är förövrigt bäst i världen, jag vet att ni har hört det förut, men det tål att upprepas. Varje sekund med dig är värdefull. <3

PMS, don't you just love it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback