God Jul osv.

Jag måste bara få lite utlopp för min lycka över MVG:et i Matte B. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Sådär. Inte för att jag förstår hur det gick till, eftersom jag bara hade MVG på ett prov, men man ska väl inte klaga antar jag.

Jag borde verkligen packa alla grejer till Kläppen, men jag har ingen insp. Jag kommer behöva 18 väskor.

Igår var en kul kväll, trots en del missöden. (Erika, no hard feelings<3) Roligare än på länge faktiskt, eller ja. Jag vet inte vad jag ska säga egentligen. Kom i alla fall hem halv tre i natt, det slet ju lite.

Nu ska jag gå på promenad med Gustaf :D Det var länge sen, tyvärr. Han är en bra kompis<3

Imorgon är det julafton. God Jul allihopa, och Gott nytt år, för jag hinner antagligen inte skriva mer innan dess, eftersom vi åker till Kläppen på annandagen och blir kvar där över nyår. Ni får helt enkelt klara er utan mig;)

Kommentarer
Postat av: erika

alltså fan.

2007-12-23 @ 17:31:31
Postat av: erikaaaaaaaaaaaaaaaaaa

erika har skaffat blogg på tal om ingenting. eerriikkaa.blogg.se
god jul.
ha så roligt i kläppen!

2007-12-23 @ 20:09:25
Postat av: Alex

god jul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback