Don't wanna miss a thing

Dagen började inge vidare idag. Vaknade klockan 5 av Rickards vgäckning på mobilen, trodde att det var min, och "stängde av". Vad jag egentligen gjorde var att slå av min egen väckning, vilket gjorde att jag vaknade 1 timme senare än vad jag borde ha gjort. Självklart missade jag bussen, hann inte äta frukost eller fixa mig utan fick skynda till nästa buss. Men, jag kom i tid ändå.

Idag har jag tillochmed fått en uppgift att göra, det tog bara 4 skoldagar. Den handlar iaf om språksociologi, och verkar faktiskt vara ganska intressant.

Kallt som fan är det idag också. Ska det redan bli vinter? jag orkar inte. Jag vill inte att det ska vara mörkt när jag vaknar, och mörkt när jag åker hem från skolan. En och en halv timme om dagen går himlen från svart till mörkgrått, och det förväntas man leva på liksom.

Man borde väl se det som en bra sak att vi börjar halv nio och slutar tio varenda dag den här veckan, då kommer man upp i tid och har hela dan på sig att göra något annat. Som vaddå tillexempel? Alla går i skolan eller jobbar. Jag känner mig bara dålig när jag sitter hemma utan att hitta på något att göra.


Men det finns egentligen bara en sak jag vill göra. Och jag känner mig så maktlös. Jag kan inte bestämma över någon annans känslor. Jag kan knappt kontrollera mina egna. Jag kan inte ens få dig att förstå. Jag saknar dig så jävla mycket. And I don't wanna miss a thing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback