Shopping

Snart åker jag till Karlstad. Tippar på att det kanske är en timme kvar eller nått. Pappa och Jimmy är inte hemma än nämligen. Jag kom precis från en tur på stan med min kära mamma, vi fikade och rea-shoppade. Jag lyckades införskaffa tre nya T-shirtar, 2 långtröjor och ett underklädesset för bara 400 kronor. Inte illa va? Mest basgrejer, men det är sånt som behövs.

Imorgon ska vi gå på hockey, Färjestad - Timrå, det ser jag fram emot. Tippar på att det blir ett besök hos faster och lite shopping i helgen med, och förhoppninsvis lyckas jag övertala sis att följa med mig ut. En hel helg utan en enda match eller en enda dömning, det känns konstigt. Undrar hur jag ska klara mig.

Ikväll spelar herrarna hemmamatch dessutom, andra matchen i rad som jag missar. Den visas inte på TV heller, så jag får helt enkelt hålla mig uppdaterad på nätet.

Ja, det blev ju en väldigt innehållsrik blogg dethär märker jag. whatever. PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback