Pluggunge

Idag hade jag skola mellan 9-17, helt otroligt va? Jag känner mig nästan som en lugnetunge. Anyway, det gick vägen trots mycket snor i näsan och ytterligare två näsblodsincidenter, men is och bomull löser allt. Hann även med en chailatte med kära Julie på Du&Jag, det var vi värda efter allt plugg. Men det märks att man inte är van vid så långa dagar, somnade nämligen en timme framför TVn när jag kom hem, men det känns helt okej faktiskt. Jag tänkte ändå inte göra nått speciellt ikväll.

Jag har helt fastnat på dendär låten från Felix-reklamen, ni vet, "nanana everyday nanana like a rollercoaster nanan". haha okej, ni kanske inte vet då, men jag har i alla fall figured att det är Buddy Holly - Everyday, så nån som känner sig manad kan ju få ladda hem den till mig, eftersom Mattias har tagit bort mitt nedladdningsprogram.

Justja, jag har fått slutbetyg i historia B, blev MVG. Pratade även med kära Malin om filosofin och hon sa att jag skulle få MVG även om jag var dålig på det sista arbetet, så det känns bra. Välbehövligt nu när det visade sig att Lund tyckte att det var bra att ha 19,27 som snitt på juristlinjen. Jag får nog låsa in mig i ett isolerat rum resten av året och bara plugga, speciellt nu den här perioden, när jag tydligen ska läsa klart 400 poäng. Förra perioden läste vi 200, för att få lite perspektiv på det hela. Men men, bara knappt ett halvår kvar nu ju.. Sen blir det England!

Funderar på om jag ska smita in i duschen nu och sen fixa naglarna... välbehövligt. PUSS på er


Kommentarer
Postat av: L....

va duktig du är!

2008-11-25 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback