Julpynt

Idag har jag julpyntat hemma hos min pappa. Han gillar julpynt, pappa. Eller han gillar tomtar. Vi har brutalt mycket tomtar i lägenheten. Det är nästan så att man inte får plats själv. Men det är lite mysigt också. I alla fall några dagar, sen är man så trött på dedär jävla tomtarna att man vill spy när man ser dem. Men det hör väl till.

Efter pyntningen gick jag på stan och köpte mig en flaska Chai-sirap, så att jag skulle kunna göra egna chailattar hemma. Tyvärr så var den gjord på grönt te och smakade blä, och dyr var den också. Jag är nog dömd till att köpa dem på Du&Jag för 30 kronor styck.

Nu ska jag julpynta lite här hemma hos mamma också, sen ska jag hem till Julie o baka pepparkakor med henne och Tobbe. Jag gillar inte pepparkakor, men det kan vara lite mysigt att baka dem. Ikväll ska vi hyra film och slappa framför TVn, inte helt fel det heller. Imorgon blir det två dömningar och en match, och så är det första advent också. Mysigt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL

2008-11-29 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback