Stockholm

Igår var jag i Hufudstaden med Lisa, Erika och Hanna. Det var skojigt, och jag handlade en ny klänning och en sjal. Bussen var långsam och obekväm, men relativt billig. Klänningen blev dessutom en hel hundring billigare, efter att jag och Erika förvirrat kassörskan. Helt omedvetet faktsikt, jag menade bara att hjälpa henne.

Idag har jag varit hemma hos mamma och färgat håret och kollat på kattungarna. De börjar bli stora nu, de ser nästan inte ut som råttor längre<3.

Imorgon blir det plugg och sen middag på Två rum och kök med Rickard och hans familj, fira svärfar Göran som fyller 60 år. Det blir trevligt, och jag får ha min nya klänning på mig:D

Hmm, ikväll händer det inte mycket, måste skriva klart alla jobbansökningar och plugga lite bara. Och äta ostbollar. mums:D

Jag grämer mig för att Håkan kommer att släppa ny skiva innan peace and love, och förstöra hela sommarn genom att bara spela nya låtar. I så fall ska jag nog säga upp mitt dyrkande av honom. Om jag nu ens får en peace and love biljett.

Micke Ågren på önskelunchen sa att jag borde sluta tvinga Rickard att putsa fönster hela dagarna. Så Rickard, om du läser, no preasure! ;)

22 dagar! :D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D fast jag har gett upp mina planer på födelsedagskalas. tyvärr. det blir alldeles för krångligt.


Kommentarer
Postat av: erikaaaaaaaaaaaa

Men vaddå, hon var faktiskt lite knäpp den där kassörskan. "Ska du ha en sjaaaaaaaaal eller handskar till?" med andra ord gör det inget att hon sålde en klänning lite billigare :D

2008-02-29 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback