VLC

Jag har blivit ruskigt dålig på att uppdatera här?!?!?! Vet inte vad det beror på riktigt, kanske en kombination av mycket plugg och fix inför studenten tillsammans med en hel massa annat roligt att göra.

I torsdags drog ju VLC igång igen och jag har jobbat i princip 24/7 i fyra dygn, väldigt slitsamt! I alla fall så har det flytit på bra, bara en enda tränare som gick riktigt över gränsen och det är väl inget ovanligt egentligen. Självklart händer det en del, både bra och dåliga grejer, under en sån här stor tillställning, men jag lyckades klara mig ganska bra denhär gången! Dömde några TV-matcher och fick en artikel i tidningen som ni kan läsa här om ni vill: http://www.dt.se/nyheter/falun/article431942.ece

Det bästa med hela cupen var i alla fall att världens sötaste bodde hemma hos mig i hela 5 dagar, även om vi inte hann umgås jättemycket så fick vi i alla fall pussas lite mellan matcherna!

NÄE hörrni, nu ska jag ta och duscha och tvätta håret. PUSSSSSSSSSSSSSSssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback