Upp

Helgen har spenderats i Uppsala med favoriten, hur bra som helst. Vi kollade på fotboll, lagade mat, såg på schlager, letade studentskor utan framgång och åt McFlurry med marängswiss!

Idag har jag haft debatt i Naturkunskap B, och lyckas åstadkomma mitt första MVG i den kursen, undrar om det går att fixa mvg i kursen nu eller om det är för sent. Får se vad inspirationen räcker till!

Det ringde precis en telefonförsäljare till mig, och jag är oerhört dålig på att säga nej till dem, så nu är det påväg två paket rosenrot och glukosamin hem till mig, vad jag nu ska med det till. Jaja, det var ju inte jättedyrt.

Tre dagar kvar till 2009 års upplaga av Viking Line Cup drar igång, och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning, som vanligt. Det händer ju alltid massa spännande när det är cup och så får man träffa massa roliga människor men man blir ju å andra sidan ruskigt sliten, och folk har ju inte alltid alla hjärnceller på plats, men det ska  nog gå vägen iår med.

Det bästa blir nog att Ken och Barbie kommer redan på onsdagkväll och gör stan med mig och slynan:) jag gillart!

NÄE nu ska jag duscha. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback