Two Beds And A Coffee Machine

Jag är duktig. Igår satt jag hela dagen med en etikfördjupning som blev klar och idag har jag suttit hela dagen med en uppgift i företagsekonomi som också är klar nu. Imorgon ska jag sätta igång med engelskarapporten som jag egentligen borde ha börjat med tidigare, men man får bearbeta den så det är lugnt. Äntligen har jag kontroll över läget igen, känns superbra. Nu ska jag hålla i dethär och göra klart alla extraarbeten jag egentligen ska göra när vi är i England, så är den biten avklarad också. Skönt att ha det gjort innan vi åker så slipper jag stressa när vi kommer hem, för då är det så nära till studenten, då ska jag bara glida.

Annars har jag, tyvärr, upptäckt vad kaffe kan göra för en. Man kan ligga vaken och smsa tills klockan är alldeles för mycket (och även somna med telefonen i handen mitt i ett sms) och ändå kliva upp klockan 8 och plugga hela dagen om man brygger tillräckligt starkt... inte alls bra. Men mjölk smakar det dessutom inte skit.

Justja, nämnde jag att jag har fått ett privat facebookmejl av Lasse Lindh himself? Inget spam till alla fans, utan bara till mig:D Just det, helt underbart.

Leksand verkar ha förlorat ikväll... Nu är Barbieboy och Daniel ledsna. De var på matchen båda två, undrar om de blev kompisar...

Nu ska jag sova... NOT
(nej, jag har inte glömt Listan för Mars. Jag vet att ni längtar, men snälla, behärska er)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback