Fredagslyx

Äntligen är det fredag, vilken lång vecka det har varit! Fast det är rätt bra det emd, jag har massor att göra och väldigt lite tid innan England har jag kommit på. Stress stress.

Idag ska jag skriva min rapport på engelska i det närmaste färdig har jag bestämt. När det är gjort ska jag unna mig en lyxkväll för mig själv, jag är nämligen ensam hemma och har högskoleprov imorrn så jag behöver ha en lugn kväll. Tänkte sola lite, ta ett bad, göra hårinpackning, fixa naglarna, äta god mat, kolla på lets dance finalen och SATC och kanske ta ett glas fuskchampange och lyssna på Lasse. Vuxenpoäng? Skönt i alla fall.

Nu ska jag sätta mig och plugga så att jag blir färdig någon gång.

Ha en trevlig fredagskväll vad ni än hittar på!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback