I must belong somewhere

Jag fick plötsligt lite ångest över vad jag ska göra i höst. Vart jag ska bo, vad jag ska göra, vem jag ska träffa, vad jag ska lämna och vad jag ska ha kvar.

Loggade in på min bostadskösida för studentstaden i Uppsala och såg att de hade flera fräscha studentrum på kapellgärdet lediga för inflyttning första augusti. Kapellgärdet som är den absolut bästa delen av hela Uppsala<3 Och snart kommer beskedet om jag kommer in på juristprogrammet till hösten eller inte. Och då måste man tacka ja eller nej.


Liverpool är så nära så man nästan kan ta på det, och att vända ryggen till nu vore nog inte så bra. Då skulle jag bli bitter för resten av mitt liv och aldrig orka plugga 5 år till. Men man vet ju bara vad man har, och inte vad man får. Fast sjukt kul, det vågar jag garantera att vi kommer att ha.

Varför ska det vara så svårt att veta vad man ska göra?

Cause everything must belong somewhere.
Just like the gold around your finger and the silver in his hair.
Yeah, everything must belong somewhere.
I know that now, that's why I'm staying here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback