FÄRDIG!!!

Jag är helt färdig med gymnasiet. Klart. Slut. Finito. Egentligen blev jag färdig i fredags men idag kom sista betyget inramlande och först nu känns det på riktigt. Lyckades till min stora stolthet fixa ett MVG även i Naturkunskap B och fick alltså ett snittbetyg på 19,8 av 20,0 möjliga. Helt okej med andra ord.

Vad gör man när man inte har något mer att plugga då? Först drar man såklart på sig en förkylning med tillhörande öronproblem, annars umgås man mest med sin klass, fikar i solen, spelar kubb, tränar på studentsånger och suger ut det sista av skoltiden. Dessutom har jag en balklänning att sy på pärlor på och en hel del fix kvar inför själva studentdagen, så jag går verkligen inte sysslolös.

Har studerat väderleksprognoserna på diverse olika vädersajter, och det verkar faktiskt bli fint väder hela studentveckan, det tackar vi för.

Nej hörrni, nu ska jag göra ett ryck med mina kära pärlor, sen tänkte jag unna mig en långpromenad och en hårtvätt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback