Stolt

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Jag var bara tvungen att få det sagt. Jag är så sjukt glad, stolt, lycklig, ja, you name it. Matchen gick verkligen jättebra; kommunikationen funkade jättebra, det nya rörelsemönstret satt perfekt, vi hade en glad och positiv stämning på planen hela matchen och vi satte en bra nivå från start. Det kunde helt enkelt inte ha gått mycket bättre, och snacka om att tajma in den formtoppen rätt.

Tränarna sa faktiskt efter matchen att vi var bäst på plan, och det är ju alltid kul att höra. Jag trodde vi skulle få mycket obefogad skit bara för att vi går in som unga tjejer i matchen men gnället var nästan obefintiligt och alla var glada efter matchen.

Nu är jag så uppe i varv att jag inte kan sitta still på stolen, och jag har träningsvärk i kinderna för att jag ler så mycket. Helt underbart, men jag känner tröttheten komma smygande efter att all nervositet som fanns innan har släppt. Nu hoppas jag verkligen att vi får fler sånnahär matcher, för det är helt otroligt kul och utvecklande:D

Nu ska jag unna mig lite Limeläsk. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback