Preliminärt vårschema

3-5 April - Örebrocupen
10-13 April - Dumleslaget, Göteborg
13-18 April - Liverpool
18 April - 2 Maj - Chichester
24-26 Maj - Viking Line Cup
12 Juni - Studenten

Så ja, om ni vill hitta på nått i vår så är det lika bra att ni frågar redan nu.

Förresten, i helgen åker jag till Karlstad och hälsar på Jess o Tias och går på hockey:D Kommer bli kul tror jag, skönt att få en helg ledig för en gångs skull också. De här hektiska helgerna börjar slita på mig, värst är det på måndagsmorgonen, när man bara vill ta mobilen och kasta den genom valfritt fönster när alarmet sätter igång. Fast man ska väl inte klaga, jag har ju faktiskt riktigt kul. Och i lördags var jag ju helt ledig, inte illa.

Nu ska jag krama kudden. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback