Musikal

Ikväll ska jag på musikal i Kristinehallen. Det är min kompis Lina och hennes två kompisar Elizabeth och Tone som har satt upp den, och den handlar om gatubarn i Bolivia(?). I två år har de jobbat med att skriva manus, skriva låtar och tonsätta dem, haft auditions och övat in musikalen, och ikväll är det alltså dags att visa upp den. Föreställningen är helt gratis men efteråt får man skänka pengar till ett projekt för gatubarn i Bolivia om man vill. Det här är alltså deras projektarbete och jag tycker att alla som kan ska komma dit och kolla, för jag tror att den kommer att vara jättebra.

Det var lite reklam. Annars har jag inte mycket att komma med idag, jag sitter i sängen med en godispåse och kämpar med det sista på sam c rapporten. Tänkte att den skulle bli klar idag så att jag kan åka till Insjön imorgon med gott samvete.

Så, I guess I'll see you tonight then? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback