Helghelghelg

Linas musikal var jättebra, man blev verkligen imponerad över hur mycket jobb de har lagt ner på sitt projektarbete. Berörande ämne dessutom, och fint genomfört. Topp.

Idag är det fredag folks, det är väl skönt? Jag ska snart samla ihop mig och skriva KLART sam c rapporten så att jag kan ta helg sen. Ikväll ska jag äta god mat med familjen, sen ska jag och Julie upp och kolla när herrarna spelar match. Efter det gör vi nog en snabb artighetsvisit hemma hos Linn på hennes 18års fest, men vi känner oss ganska opeppade så det blir nog hem tidigt ikväll. Jag har haft ont i huvudet hela dagen, så jag känner egentligen bara för en film och lite massage.

Imorgon ska vi tydligen vara i Mora hela dagen; först har vi div3 match vid 1330 och sen fdiv1 match 1800. Då blir det stress hem och lite fixning innan det bär av på nån VIPgrej på Etage. Korpiaden skulle tydligen ha nått där, men G skulle fixa in oss på listan.

Söndag innebär en dömning och sen förhoppningsvis bio med lisafisa, och lite projektarbete däremellan.

Nu - alvedon och sam c.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback