Helg

Det är nu officiellt helg igen. Trevligt tycker jag, jag ska fira in den med att äta kyckling och kolla på Lets Dance med Jullan, Lisa o Alex. Eller ja, inte samtidigt alltså. Ehh. ja.

Imorgon ska jag spela match alldeles för tidigt, samling kvart över nio för att möta serieledarna Borlänge. Får väl se hur det går, de vann ju första gången vi möttes i serien men vårt lag på Gorbys lyckades vinna över dem, så vi har väl det psykologiska övertaget i alla fall. Efter matchen ska jag pallra mig ner på stan och träffa Sofia och My för ännu ett Mary Kay möte. Jag är fortfarande kluven.

På söndag bär det av till händelsernas epicentrum; Leksand, för en D2 dömning. Har även en derbydömning i Falun på kvällen, i div 2 pojkserien. Kan bli spännande. 

Justja, vi måste ju säga grattis till mina käre vän Gustaf som klarade körkortet idag också. Starkt jobbat:)

Nu ska jag koka ris och packa väskan. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback