Döda fiskar?!

Jag ger upp på er. Hur svårt kan det vara att posta en liten kommentar och uttrycka en åsikt? Har ni inga åsikter? Är ni totalt åsiktslösa allihopa? Har jag bara döda fiskar som bloggläsare?

Jag vet inte hur jag ska tolka eran tystnad. Det här med Listan verkar då inte vara någon hit i alla fall. Men eftersom ni inte lyssnar på mig så kanske inte jag ska lyssna på er heller. Vi får väl se om det dyker upp  nån mer Lista eller inte.

Nu ska jag sluta gnälla på er en stund. Här kommer mer meningslöst pladder som ni verkar tycka så mycket om. Allt för er liksom.

Idag har jag haft möte med försäkringsbolaget om min krock i somras. De verkar ganska ovilliga till att ge mig rätt. Men vi får väl se.

Annars har jag inte gjort så mycket, haft Sam C och pluggat projekt. De där två rapporterna är som mina små bebisar vid det här laget, jag pillar med dem hela tiden och jag tänker aldrig någonsin lämna dem ifrån mig. Eller nått. Det är nästan så att jag tycker att det börjar bli roligt att jobba med dem, helt sjukt.

Nu ska jag sätta mig och skriva lite mer rapport, sen ska jag iväg och döma en match i hbo och sen blir det träning för hela slanten. Imorrn åker jag till Karlstad, kommer hem på söndag. får se om ni får några updates under helgen, men just nu ligger ni på minus på prioriteringslistan, så vi får väl se.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin pelin

Jag tyckte listan var skoj :D

2009-01-22 @ 18:02:19
Postat av: Daniel

Du svarar ju ändå aldrig på kommentarerna:(

Postat av: Jos

men daniel, om du skrev lite intressantare kommentarer så hade jag ju nått att svara på....



TACK elinpelin^^

2009-01-22 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback