Stress 5.0

Usch va stressad jag känner mig. Har precis kommit hem, och klockan börjar närma sig sju. Gick hemifrån kvart över åtta imorse, och likadant var det igår. Ibland blir jag lite matt på mig själv för att jag alltid ska ta på mig så mycket ansvar för allt, vaför kan jag inte bara lita på att andra kan göra saker minst lika bra som jag kan? Jaja, nu är det i alla fall inte mycket kvar på projektarbetet och då ska jag unna mig själv lite vila. 1 timme eller nått i alla fall.

Idag har jag varit produktiv, jag har haft etiklektion, jobbat projektarbete och även skrivit min opponering till Sam C på torsdag. Efter det gick jag hem till G och skrev anmälan till bestraffning med Julie, det blev ett långt och argt brev. Nu ska jag sätta mig och kämpa ur mig det sista till projektet, ska bli så sjukt skönt att få det klart. Imorgon är jag ledig, eller ja, jag har inga lektioner i alla fall, så jag tror jag ska unna mig en välförtjänt sovmorgon, sen frammåt eftermiddagen ska jag åka till Insjön igen och äta tacos med M. Bra så.

Justja, måste boka bord tills på fredag. Tur att det inte glömdes. PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback