Lisa

Jag har så ont i magen. Jag dör nästan faktsikt. Jag och Lisa har spenderat eftermiddagen med att bryta på tyska, tjuvringa och skicka pinsamma meddelanden till engelsmän på facebook... GOSH, vi kommer aldrig växa upp. <3 Skickligt att vi lämnade dörren uppen också, så att alla andra sammare fick njuta av vår lilla humorsession.
men, det sket man väl i.

Imorrn är det ju helg igen, gosh va fort tiden går när man har roligt va!
Jag och Lisa firar in helgen med att gå och se Benjamin Button imorgon, äntligen!
På lördag ska jag spela match mot Ludvika och sen döma en match med Pinchet, skoj skoj. Efter det ska vi hem till Lotta som har fyllt 19, det ryktas om att 80 personer är bjudna... lol!
Söndagen ska spenderas tillsammans med M, oklart vad vi hittar på.

nu ska jag packelipacka! PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS
lol

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol!!

2009-02-19 @ 18:22:45
Postat av: Daniel

Hahaha, oklart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback