Dagens...

Vi kör en Dagens idag.

Dagens...

Outfit:
Oj vad jag kände mig som en modebloggare nu. Anyway, jag har inget bättre för mig. Dagens outfit består av svarta strumpbyxor, svart body och vit kjol. Pärlor till det.
Shopping: Hår- smink- och hudvårdsprodukter gör mig glad. Därför bestod dagens shopping av blusher, eyeliner, värmespray och hårinpackning.
Skola: 1430-1600, rätt nice. Opponering på projektarbetet, gick bra. Christoffer var dock oerhört dålig på att ta kritik men Björn sa att vår rapport var kalasbra så det fick väga upp det hela.
Aktivitet: Träning 21-22. Matchspel bara. Wunderbar
Låt: Brolle Jr - Watching the stars. Nostalgisk? japp.
Längtar:  Lördagkväll med singelvänner<3 och photoshoot med Ellan på söndag.

haha, vilken underbart innehållsrik blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback