My Savior, My Secret

Jag är trött på; folk som tror att de vet någonting om mig fast de i själva verket inte har en aning, folk som snackar en massa skit, fyllesms, låt-textssms, telefonsamtal klockan 2 på natten, att jag tar åt mig av allt som folk säger, att jag ligger efter i skolan, att My aldrig kommer till skolan så att vi kan jobba med projektet, att jag aldrig har tid över för roliga saker, att jag alltid har något jag "borde" göra eller "borde" ha gjort redan, att min mobil hela tiden stänger av sig och att ingen rolig är inne på msn.

Det är konstigt att man ibland kan känna sig ensammast i världen, och ibland bara vilja att alla ska lämna en ifred.

Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på Lasse Lindh, mannen i mitt liv<3
My savior, my secret<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback