Shopping

Igår var jag och mamma på kupolen och shoppade, och jag hittade massa nya saker:
 - Klänning, Cubus
 - Jeans, Cubus
 - Kofta, Cubus
 - Skärp, Cubus
 - Skinhandskar, Cubus
 - Stövlar, Skohuset
 - Leggings, Åhlens
 - Strumpor, HM
 - Hårinpackning, HM
 - Body Lotion, HM
 - Hörlurar, Teknikmagasinet.
Så nu klarar jag mig ett tag till. Efter shoppingen åkte jag till Friskis för att möta upp Lisa och Zeynep och gå på spinning, sen gymmade vi lite och fikade på Café Vi Tre. Idag har jag fått massa plugg gjort så nu börjar det ljusna på den fronten igen, men nu måste jag sprinag ner på stan och möta upp Jimmy för en fika och sen blir det träning igen.

Förresten ligger bilderna från Grekland uppe på BD nu, josefiwn där också för er som itne redan visste det.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback