Mariannes + Phone me

Ja, ikväll ska vi ut och fira Gustaf, det blir middag på Mariannes och sen förhoppningsvis ett besök på Club Phone me där The Lance spelar kvällen till ära. Skulle det vara totalt uttråkande så finns ju alltid Etage, så det ska nog bli en riktigt  bra kväll. Jag ska ha min nya fodralklänning med lackskärp och svarta Donna Girl pumps, Elin och jag ska nämligen försöka fixa några fina bilder till ett hemligt projekt. Resultatet kanske presenteras här sen, vem vet.


Nej, nu måste jag nog börja gå till bussen om jag ska hinna trippa dit innan den går. Det kan ju ta sin lilla tid med tanke på att halva skon är fylld med bomull för jag överhuvudtaget ska kunna ha dem på mig utan att tappa dem.

Justja - Jessica och Tias kommer hem idag! :D

Ha en bra kväll allihopa, det tänker jag ha. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback