I'm Indian

Om 55 minuter börjar min träning, jag tänkte bara skriva några rader här innan jag byter om och pallrar mig iväg. Mest för att jag tycker att det är ganska kul.

Fikan med bror gick bra, vi åt god kladdkaka och mitt kort var konstigt igen. Det irriterar mig oerhört, jag har ju precis fått ett nytt och så måste det krångla hela tiden. Det funkade i alla fall att ta ut pengar i bankomaten sen, så jag antar att det fortfarande lever i alla fall.

Imorgon ska jag gå upp tidigt och åka och besikta pappas bil, sen ska jag äntligen åka och lämna tillbaka mina jobbkläder, sen blir det skola och förhoppningsvis lite intensivt pluggande fram till 3, då det blir en sväng på stan med R. Sen är det väl träning som vanligt på kvällen.

På fredag bär det av till Karlstad för att fira syster och faster som fyller 80 år (tillsammans alltså...). Det blir nog skoj, jag har inte varit och kollat på Jess och Tias lägenhet än så det blir nog bra. Förhoppningsvis hinner jag med en runda på stan också, kanske hittar nått mer att slänga pengarna på.

Nej, 49  minuter kvar nu. Ska ringa Julie och kolla om hon fortfarande lever och vill åka med mig upp. HEJHOPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback