Björnligan

Idag har vi haft fotografering i skolan, och det är ju alltid lika ångestladdat. Iår var vi i alla fall utklädda till Björnligan (eftersom vi tycker så mycket om vår kära mentor Björn), och hade fixat nummerlappar, kläder och masker, men när vi kom till fotografen fick vi inte ens ha maskerna på oss, eftersom man inte skulle känna igen oss på bilden. Lite tråkigt tycker jag, eftersom vi hade en sån bra ide. Förhoppningsvis kan man ändå förstå vad det är vi föreställer, eftersom alla (nåja, nästan alla) har blåa byxor, röda tröjor och en nummerlapp på bröstet.

Och jag tror tillochmed att jag lyckades låta bli att bita mig i kinderna på porträttet den här gången, så förhoppningsvis slipper jag se ut som en guldfisk iår. Men, man ska väl inte ropa hej antar jag. Roligast var i alla fall att Lisa såg naken ut på sitt kort:D Kul att skicka det till farmor sen liksom;)


Annars har jag inte gjort så jättemycket idag, haft historieredovisning och (äntligen) kommit igång med rapporten, så nu ska jag nog unna mig att titta på Desperate Houswives och äta popcorn. Om TVn är ledig det vill säga.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback