Back on track

Ja, nu är jag tillbaka på banan igen. Kom precis hem från min första innebandyträning på ett halvår, skönt att vara igång igen. Nu är jag pepp på en ny säsong med träningar och dömningar, känns bra att ha fått tillbaka inspirationen igen, det var rätt tungt förra året, men det berodde nog mycket på att jag prioriterade lite annorlunda nu. Nu har jag ju bara mig själv att ta hänsyn till.

Jag har sjukskrivit mig från skolan för tillfället, eftersom jag inte hunnit med att plugga källkritik eller reformationen under helgen. (Ja, det är lite svårt att få arbetsro i en hall full med skrikande innebandyungar) Så imorgon åker jag och mamma till kupolen och höstshoppar, och sen går jag på spinning och försöker catch up med allt som jag har missat. Det kanske inte är moraliskt rätt eller rätt prioriterat nu blev det så. Det ska nog lösa sig det med.

Idag var jag också sjukskriven, låg i sängen till 11 och försökte sova ikapp alla förlorade timmar från helgen, sen har jag bara tagit det lugnt, träffade R och kollade på Bourne Identity, den var bra. Sen träning såklart, mer har jag inte orkat idag. Nu ska jag pallra mig upp i duschen.

OaO


Kommentarer
Postat av: Daniel

Heja Josie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback