peppar

jahapp, det blev förluts, 8-1, inte mycket att säga om det egentligen, siffrorna talar väl för sig själva. Men vi får ha med i tankarna att vi inte har spelat ihop så mycket förut, och det är mycket nytt att tänka på. Men det ursäktar ändå inte den rent ut sagt kassa insatsen vi gjorde överlag. Menmen, nya tag nästa helg, eller hur tjejer?

Nästa helg som förövrigt känns alldeles för långt borta, för den kommer bli grym. Vi börjar fredagen med lagarbete och uppeppning på scandbook, bär böcker och bygger muskler;) Sen drar jag, Lotta och Moa till S2 och träffar min man. På lördag har vi match mot Gustafs först sen lagfest och förpepp hemma hos Julie innan det blir Etage för mig, Moa, Lotta och Amanda. Pepp pepp pepp!

Justja, på onsdag drar vi till Kungliga Huvudstaden för lite eminent skolarbete. Undrar om jag springer in i Daniel? eller kanske kungen? eller Blondinbella? jag väntar med spänning på upplösningen. På tal om Daniel så påminnde han mig precis om att jag hade öroninflammation den 23e oktober 2006, och man kan ju i sitt stilla sinne fundera över vad grabben har för liv när han håller ordning på sånt;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och förhoppningsvis vakna upp fylld med inspiration för en ny skolvecka..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Heja, heja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback