Höstlov

Jag börjar nog bli lite förkyld tror jag. Fan. Det sticker i halsen och jag får hosta när jag springer. Jag orkar inte vara sjuk, det är så jobbigt och man tappar massa kondition och så blir det jobbigt att komma igång igen. Jag har inte ens tid att vara sjuk. Usch.

Idag har jag i alla fall varit iväg till Borlänge med Lisafisagrisa och Elinpelin. Jag köpte hårtofsar, dekorationer till festen och världens mysigaste stickade tröja. Den är lång, randig och har en stor polokrage. Och det bästa av allt är att den är av akryl, så jag kan ha den utan att det börjar klias överallt. Jag har nämligen på senare dar upptäckt att jag är allergisk mot ull, och typ 90 % av alla stickade, mysiga tröjor är av ull så det har varit ett litet problem. Men inte nu längre! Den kostade bara 198 kronor dessutom, vilket kap. Efter shoppingen åt vi på American Take Away, och det var ju gott, men det var kanske lite onödigt, menmen, nya tag nu.

Annars har jag inte gjort så himla mycket, var iväg på träning nyss men det sög ju. Jag blir så matt när det ska vara lekstuga hela tiden och att man inte kan fokusera på enkla moment som att lägga en passning på rätt ställe. Keep this up och vi kommer hamna sist i serien, I promise. När man går upp från flickserie till damserie borde man ju se till att man gör sitt bästa varje gång, det går liksom inte att leka längre. Då kanske vi ska dra oss ur en division.

Jag är opeppad på allt just nu. Jag vill bara sitta framför en brasa med min myströja, en filt och en kopp te och se snön falla utanför fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback