Mitt livs kärlek och Nu får det vara nog

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Jag var bara tvungen att få ur mig lite känslor. Jag har sedan länge vetat att Lasse Lindhs höstturneschema skulle släppas den 23e september, men jag har hela tiden lyckats glömma bort att kolla på det. Men nu, när pappa ville att jag skulle kolla biotider, kom jag av nån okänd anledning på det igen. Och tro det eller ej, men han spelar i Borlänge redan nästa fredag!!!!! Helt sjukt otroligt underbart. Gissa vem som ska stå längst fram? Vi har egentligen nån slags klassaktivitet då på kvällen, men vad är en kväll med klassen jämfört med en kväll med Lasse liksom?

Det här var nog det bästa som kunde hända just nu. Lasse Lindh är verkligen mannen i mitt liv<3

Om vi ska ta och skriva om det som bloggen egentligen skulle handla om idag då:
VeckoRevyn har nämligen startat ett projekt som heter "Nu får det vara nog!", som går ut på att samla in namnunderskrifter på en lista som de sedan kommer att presentera för justitieminister Beatrice Ask, som en protest mot hur våldtagna tjejer behandlas i dagens samhälle. Det handlar om att byta intällning både hos allmänheten och hos tjejerna själva; det är aldrig den utsattes fel att en våldtäkt äger rum, vare sig hon är utmanande klädd, full eller ute och går ensam.

Tillsammans kan vi göra skillnad, skriv på ni med, det har jag gjort.

http://www.veckorevyn.com/skrivpa/


Nu ska jag plugga och lyssna på Lasse och peppa för konsert!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback