Stockholm och maskerad

Igår var alla Sp3orna i hufvudstaden för lite studiebesök, det blev historiska museet på förmiddagen, och det var väl egentligen ganska intetsägande. Tycket inte att vi fick ut så mycket av det, men vi får väl se vad Maria lyckas knåpa ihop för spännande uppgift utifrån besöket. Sen fick vi ett par timmar på oss att spendera hur vi ville, så jag, Lisa, Alex, My och Zeynep begav oss till Söder för lite fika, sen var det dags för ett till besök på Skandinaviens största moské. Det var faktiskt riktigt spännande att lyssna på, fast vi var tvugna att ta på oss klänningar med luva för att få gå in.. lite jobbigt.

Efter moskén träffade jag, Lisa och Zeynep Daniel och Elizabeth, och det är ju alltid lika kul:) De gav mig en Josefine ballong, gulligt va?! Sen gick vi runt på Söder och handlade lite smågrejer, sen blev det middag och en stressad tur på tunnelbanan innan vi fick sätta oss på bussen hem igen. En bra dag, men vi var riktigt trötta när vi kom hem.


Idag har jag och Julie planerat o skrivit gästlisa inför maskeraden, och gud vad peppad jag är. Det kommer bli så sjukt kul! Vi passade också på att beställa hem lite grejer till dräkterna och lite dekorationer, landade på 500 kronor så det var ju helt okej.


Nu ska jag gå och lägga mig, imorrn blir det Lasse Lindh för hela slanten! <3<3<3
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback